‘Persoonlijke aandacht staat centraal’

22 February 2020, 07:28 uur
Ondernemen
mainImage
Digitaal Dagblad
Madeleine Zuidgeest in de vestiging van Leon Zuidgeest Kappers in winkelcentrum ‘In de Bogaard’.

In een serie ‘Leon Zuidgeest Kappers van binnenuit’ delen medewerkers van het bedrijf van Emiel en Madeleine Zuidgeest hun ervaringen. Deel 3: Madeleine. Zij is samen met Emiel Zuidgeest de eigenaar van Leon Zuidgeest Kappers.

Madeleine werkt vier dagen in het filiaal van Leon Zuidgeest Kappers in het winkelcentrum In de Bogaard in Rijswijk en eenmaal per week in de vestiging op het Koningin Julianaplein in Voorburg. “Ik houd graag feeling met de werkvloer”, aldus Madeleine. “Ik wil weten wat er speelt en de wensen van onze klanten goed kunnen blijven inschatten. Tevens voel je meteen hoe het team van hairstylisten functioneert en wat hen bezighoudt. Dit laatste gaat overigens bijzonder goed. Onze kracht is een gezellige en professionele werksfeer waar alle collega’s elkaar respecteren. De klanten merken dit. Dat is één van de redenen dat zij graag in onze vestigen terugkomen en dat we een groot vast klanten bestand hebben opgebouwd”.

Familiebedrijf

Madeleine werkt nauw samen met haar broer Emiel. Ze is er trots op dat hun samenwerking prettig en goed verloopt. “Dat is toch geweldig?”, zegt de Voorburgse. “Niet alleen voor mijn ouders, maar ook voor ons als familie. Bij hoeveel familiebedrijven ontstaat er geen ruis? Bij ons is juist het tegenovergestelde het geval. Emiel en ik voelen elkaar prima aan. Ik doe dan ook de personele zaken. We investeren veel in onze medewerkers. Zo zijn er veel (interne) opleidingen en trainingen. Tevens hebben we binnen Leon Zuidgeest Kappers allerlei doorgroeimogelijkheden. We koesteren gemotiveerde, goede, loyale en betrokken medewerkers”.

Aandacht

De rode draad van Leon Zuidgeest Kappers vormt de vele aandacht voor de klant. “Het gaat juist om de persoonlijke aandacht. Hier hechten we enorm veel waarde aan”, zegt Madeleine. “Naast het op een kwalitatief hoogstaande wijze toepassen van diverse (mode)tendensen binnen het vak, is dit enorm belangrijk. Onze klanten staan altijd centraal. Dat is de kracht van ons concept. De hairstylisten verdiepen zich daarom in hun wensen, beoordelen de kapsels en bouwen daarbij ook nog eens sociale band op. Ik vind zelf de omgang met mensen een mooi aspect van het kappersvak. Ook daar doe je het voor. Kortom, het geeft me nog iedere dag plezier en voldoening als mensen tevreden en met een mooi kapsel de deur uitgaan”.

Interesse in een baan bij Leon Zuidgeest Kappers? Kijk op de website www.leonzuidgeestkappers.nl  en stuur je CV.