Nieuwe winkels Mall of the Netherlands

20 February 2020, 06:29 uur
Ondernemen
mainImage

De nieuwste aanwinsten in de Mall of the Netherlands voegen zich bij een indrukwekkende lijst van lokale en internationale merken.  WestfieldMall of the Netherlands wordt daarmee de eerste volledig geïntegreerde lifestylebestemming met de beste conceptstores, hypermoderne vrijetijdsactiviteiten, een superieur horecaaanbod en meeslepende evenementen. Het centrum omvat ook een Kinepolis-bioscoop met meer dan 10 schermen en 1800 zitplaatsen, 's werelds meest meeslepende VR-ervaring The Void en O'Learys, een evenementencentrum van 3300 m².

Nieuw ondertekende retailers zijn o.a.:

Arabian Oud - 63 m²

Cotton Club - 604 m²

KKEC - 206 m²

Lucardi - 78 m²

State of Art - 324 m²

New Zealand Auckland - 136 m²

Van Koningsbruggen - 161 m²

Grote internationale merken die naar de Mall komen zijn o.a. Hugo Boss, Scotch & Soda, Timberland, Calzedonia, Intimissimi, Asics en Clarks. Daarnaast tekende ook Inditex eerder al voor iconische merken Zara, Bershka, Pull & Bear en Stradivarius. Hunkemöller en Amercia Today zijn al open. Uitgesproken Nederlandse merken als Distrikt, Hutspot, Ace & Tate, 10Days, The Sting, Costes, Anna van Toor, Nelson Premium en Boekhandel Paagman hebben ook reeds getekend voor de Mall.