‘Concept Only for Men spreekt enorm aan’

24 February 2020, 07:15 uur
Ondernemen
mainImage
Voorburgs Dagblad
Dennis Wulfsen ziet het vaste klantenbestand bij Only for Men steeds groter worden.

Dennis Wulfsen (49) is sedert november werkzaam als assistent-storemanager bij Only for Men Voorburg. In het kader van onze rubriek ‘De Ambassadeurs van Only for Men’ deelt de Voorburger zijn gevoel en visie van het kledingconcern aan het einde van de Herenstraat, dat inmiddels een sterke positie heeft verworven.

Dennis is inmiddels jaren werkzaam in de retailbranche. Hij begon in een familiebedrijf in de heren- en damesmode, dat was opgericht door zijn overgroot-oma. Van moeder ging dat op zoon en van vader op zoon. Uiteindelijk deed ‘Pa’ Wulfsen het bedrijf over aan Dennis en zijn broer. “Ik ben in de kleding opgegroeid. Onder de naam ‘Wulfsen & Wulfsen’ hadden we een goede naam  opgebouwd”, vertelt Dennis. “We zaten in Den Haag, Rotterdam, Gouda en Amersfoort. Het is dus met de paplepel ingegoten. Na een uitstapje in de keukensector en vier- en een half jaar een eigen winkel op de hoek van de Van Schagenstraat/ Parkweg in Voorburg, ging ik als werknemer verder in de modebranche”.

Interesse

Dennis Wulfsen belandde via Louis Vuitton in Amsterdam bij diverse modezaken in Den Haag. Uiteindelijk kwam ‘Only for Men’ op zijn pad. “Ik heb het bedrijf met grote interesse gevolgd”, zegt Dennis. “Ze stonden echt op m’n rader, omdat ze pro-actief in de markt bezig zijn en veel van zich willen laten horen. Hun concept spreek me enorm aan. Na een aantal gesprekken voor een baan in Voorburg, met een wederzijds goed gevoel, kwamen we snel tot elkaar”.

 

Energie

Met frisse energie maakte Dennis Wulfsen vervolgens deel uit van een vernieuwd management. Samen met een team met veel vakkennis en store-manager Ernest Piet ontstond er in Voorburg een bruisende vestiging van Only for Men dat steeds beter zichtbaarder werd en een groot vast klantenbestand opbouwde. “Het is fascinerend om deel uit te maken van zo’n proces”, concludeert Dennis. “Ik heb dan ook een voldaan gevoel. Voor mezelf ik heb de juiste keuze gemaakt. Bij Only for Men is nooit een dag hetzelfde. Dat is mij op het lijf geschreven. Ik houd van de veelzijdigheid en de dynamiek. Only for Men is daarbij een dynamisch bedrijf die hun medewerkers graag door allerlei trainingen naar een hoger niveau brengt”.

Benadering

“De persoonlijke benadering richting onze klanten is heel belangrijk in het concept van Only for Men’, vervolgt Dennis. “In principe kun je sommige merken uit onze collectie ook elders krijgen. Maar juist door onze persoonlijke aanpak en de band met de klanten zijn we onderscheidend. Met dit stukje extra scoren we enorm hoog. In principe kan alles bij ons waarbij de klanten centraal staan. Het vernieuwde team heeft een goede uitstraling naar de klanten. Onderling zetten we een dusdanige sfeer neer waarbij de klant zich meteen thuisvoelt”.

 


Door: Bart Bakker