Tal van inwoners, waaronder uit de Voorburgse Noordenburglaan, klagen over de bezorging door medewerkers van Post.NL
Omroep West meldt overigens het volgens over de slechte bezorging binnen de gemeente Leidschendam-Voorburg. "Weken wachten op een bankpas of het missen van een rouwkaart. Het zijn allemaal gevolgen van de achterstanden bij PostNL. Na het bericht over de achterstallige post in Oegstgeest ontving onze redactie ook opvallend veel e-mails van mensen uit Leidschendam-Voorburg. 'Je voelt je machteloos.' Een postbezorger uit Leidschendam-Voorburg anoniem vertelt aan 'West' wat volgens hem de oorzaak is van de achterstanden".
De problemen met de postbezorging, komen volgens hem door de invoering van een nieuw systeem met de naam 'logisch bezorgen'. Computerprogrammeurs hebben onze looproutes anders ingedeeld, die echter niet blijken te kloppen. Het duurt nu een uur langer om een bepaalde wijk te lopen.
In Voorburg zijn bezorgers opgestapt uit frustratie over die nieuwe werkwijze. En er is een aantal collega's ziek. Dat zorgt voor extra grote achterstanden.'