Avalex: 'Een 7,3 bij klanttevredenheidsonderzoek'

27 April 2018, 08:51 uur
Algemeen
mainImage
Digitaal Dagblad
Afbeelding is niet meer beschikbaar

Tijdens een bijeenkomst met de directie van Avalex werd duidelijk dat zij tevreden zijn over de uitslag van een klanttevredenheidsonderzoek in Leidschendam-Voorburg. ,,Een 7.3 is de eindconclusie. Dat is een mooi cijfer'', aldus directielid Vincent van Woerkom. Het hoge cijfers staat haaks op de inzet van de verkiezingscampagnes van VVD en CDA, die de afgelopen maanden duizenden klachten over de dienstverlening van Avalex ontvingen. Sterker nog, mede daardoor kwamen deze partijen als winnaars uit de bus. Daar komt bij dat onze redactie honderden foto's heeft ontvangen van te volle containers, rotzooi op straat, rattenplagen en veel rommel rondom de ondergrondse containers. Er is dan ook op z'n zachts gezegd sprake van een imagoprobleem van Avalex. ,,We zijn slechts een uitvoerend orgaan en doen wat een College ons opdraagt'', aldus Van Woerkom.

Het werd echter niet geheel duidelijk hoe dit klanttevredenheidsonderzoek heeft plaatsgevonden.

Door Bart Bakker