Teun Koek: 'Aanwezigheid mannenmerken steeds belangrijker'

16 November 2020, 22:00 uur
Lokaal
mainImage
Voorburgs Dagblad
Teun Koek

Teun Koek, Project Director Westfield Mall of the Netherlands bij Unibail-Rodamco-Westfield, ziet dat de aanwezigheid van mannenmerken in het retail landschap steeds belangrijker wordt: “We weten dat mannen van gemak houden tijdens het winkelen. Efficiënt aankopen kunnen doen, dat is de sleutel tot succes. Mannen gaan doelgericht te werk, ze willen vooral niet te lang op zoek hoeven naar hun favoriete merk of product. De tijd die zij winkelend doorbrengen is dan ook korter dan bij vrouwen. Wij vinden het daarom belangrijk om in de Westfield Mall populaire mannenmerken in ruim opgezette winkels onder één dak aan te bieden. Dat is een format dat erg aantrekkelijk is voor deze doelgroep. Met No Excess voegen wij weer een mooi merk toe aan onze selectie herenmode.”

Binnen de Mall of the Netherlands heeft zich onlangs een aantal mannenmerken gevestigd.