Bij Voorburgs Dagblad zij veel reacties binnen gekomen over de slechte postbezorging c.q. de verdwenen post.
Hierbij een aantal reacties:
Barbara Nijmeijer: "Wat fijn dat jullie de problemen met de postbezorging in LV aandacht geven. Bij ons in Voorburg- West (Hoekenburglaan) zijn deze problemen eveneens groot. De post komt als we geluk hebben 1 keer per twee weken, altijd op andere momenten en op rare tijdstippen. (zaterdagavond heel laat bijvoorbeeld). Twee weken geleden heb ik de zoveelste klacht ingediend omdat een bankpasje er meer dan 10 werkdagen over deed. Het is ons een doorn in het oog en het voelt heel onveilig, zeker in deze tijden van identiteitsfraude. Eerlijk gezegd, het is schandalig wat Post.nl presteert. De pakjes gaan redelijk goed, de post is stiefkind. Wij kunnen het vergelijken met het Franse platteland, 10 keer beter daar. Succes met uw artikelen , zeer gewaardeerd".
Nico van der Poel: "Vaak te laat, en soms post zichtbaar in de app. maar komt nooit aan. Klacht bij PoBij Voorburgs Dagblad zijn veest NL ingediend maar die kunnen de post niet meer traceren. Bezorger gevraagd, spreekt geen Nederlands of Engels en haalt de schouders op".
Herman Berghuis: "Enkele weken terug vond ik een pakje post met elastieken er om heen in mijn brievenbus van andere geadresseerden. Vier adressen in de wijk vlakbij. Ik kwam van vakantie thuis dus het kan dat het 1-2 weken oud was en heb deze zelf bezorgd. Ik vond het wel vreemd".
Kitty Meskes: "Donderdag 28 sept bericht in de post nl. app dat pakje van bol.com in de brievenbus lag. Dus niet. Vrijdag 29 sept bericht dat kaart was bezorgd, dus niet. Zowel bol.com als Hallmark konden niets doen. Beide meldingen waren wel verdwenen uit de post.nl app. 4 okt op vakantie gegaan, van alle post meldingen maar schermafbeeldingen gemaakt want ik miste ook post van KPN. Bol.com pakje 7 okt bezorgd, kaart weet ik niet wanneer, lag er bij thuiskomst op 23 okt. Bol.com pakje geretourneerd, had ik niet meer nodig. Kaart was voor onze trouwdag 2 okt en express vroeg verstuurd. Zo jammer dit. Ik las dat er erg veel klachten waren in Voorburg, dat klopte dus wel. Hopelijk gaat post.nl er zsm iets aan doen.
Els de Zeeuw: Twee keer is er recent post verdwenen en uiteindelijk na 4 weken alsnog afgeleverd. Voor mij is de vraag : waar was de post in die tijd ? Een aangetekende pakket zou getekend afgeleverd zijn op een ander huisnummer, hetgeen daar onbekend was. 4 weken later kreeg ik het pakketje alsnog, waarvoor weer getekend mocht worden. Ik hoop dat naar aanleiding voor aandacht hiervoor er verbeteringen komen. Ik hoor niet anders hier dat er pakketjes niet afgeleverd zijn".
Hans Polling: "De postbezorging in de wijk Essesteijn is de laatste maanden flink slechter geworden. Post komt soms dagen te laat of helemaal niet. Vandaag zou er volgens de post nl.app een brievenbuspakketje bezorgd zijn maar de bus is akelig leeg. Als je dan post.nl belt zeggen ze dat ik bericht heb gehad dat het betreffende track en trace pakketje geleverd is, dus het is geleverd, en verder moet ik het maar uitzoeken. Klagen helpt niet".
Toch lijkt er hoop.
H. Nieuwenburg: "Het komt wel eens later aan of word op abdijland bezorgd in plaats van Abdijpad. Maar dat is alleen als de vaste op vakantie is . Ook de pakketbezorger is vaak een vast persoon die de pakketje in de schuurlegt als ik er niet ben".
Wat zijn jouw ervaringen met de post en postbezorging in Leidschendam-Voorburg? Mail naar [email protected]