Het aanbod aan mode & accessoires in de Mall ofthe Netherlands wordt versterkt door de komst van de internationaal bekende modemerken Joe Merino, MSCH Copenhagen, YAYA, Mango en Guess en de Nederlandse merken Schmidt Optiek, Guts & Gusto, No Excess, Nanny’s en Steppin’ Out. Dit maakte de directie van de Mall in Leidschendam bekend. Daarnaast opent Bever een grote winkel in de Mall, en sluit ook elektronicamerk Denon zich aan bij de exclusieve groep retailers.
Food & beverage merken Nespresso, Simit Sarayi, Coffeecompany, MADO, PAZ, Blond & Brown, Freetto en Koolmees zijn eveneens gecontracteerd en vormen het culinaire hart van de Dining Experience. Dining Plaza wordt een innovatieve ruimte met een uniek vormgegeven plafond, 10 restaurants met zitplaatsen, 7 kiosken en een mix van lokale en bekende eetgelegenheden.
Als alle zaken straks zijn geopend en de lockdown is achter de rug, is er dus sprake van een indrukwekkend assortiment in verschillende sectoren.