'75 procent van winkelruimtes in de Mall verhuurd'

21 October 2020, 20:22 uur
Lokaal
mainImage
Voorburgs Dagblad
Het wordt steeds drukker in de Mall of the Netherlands dat volgens de ontwikkelaar het grootste winkelgebied van Nederland gaat worden. (Foto Ap de Heus)

Skins Cosmetics en Miccy’s Jewelz kiezen voor Westfield Mall of the Netherlands. Dit meldt de projectontwikkelaar van het winkelgebied in Leidschendam. De nieuwe merken van Nederlandse bodem zullen zich vestigen in The Gallery, het hart van de Mall, waar de nieuwste winkeltrends samenkomen. Westfield Mall of the Netherlands voegt hiermee opnieuw onderscheidende merken aan haar portfolio toe.

Skins Cosmetics en Miccy’s Jewelz zullen onderdeel uit gaan maken van The Gallery, het gebied in de Westfield Mall waar bezoekers straks de nieuwste en creatiefste merken en producten kunnen vinden. Skins Cosmetics krijgt een unit van 212 m² en Miccy’s Jewelz neemt 86 m² in gebruik.

Bart van Twillert, Country Manager van Unibail-Rodamco-Westfield: “De gesprekken met retailers hebben de afgelopen maanden niet stilgelegen. We hebben inmiddels 75 procent van de beschikbare retailruimte verhuurd en zijn verheugd dat we Skins Cosmetics en Miccy’s Jewelz als toonaangevende merken aan de Mall toe mogen voegen. Twee merken van Nederlandse bodem die het anders doen dan hun concurrenten. De merken bieden stuk voor stuk bijzondere en innovatieve producten. Producten die je niet in doorsnee winkels vindt. Dat is het soort winkel dat goed bij Westfield Mall of the Netherlands past en bij The Gallery, als creatief hart van de Mall, in het bijzonder.”