Nieuw winkelconcept: World of Hearing

24 September 2019, 19:30 uur
Algemeen
mainImage

De tweede winkel van ‘World of Hearing by Schoonenberg’ wordt op vrijdag 4 oktober feestelijk geopend in winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam. In The Mall of the Netherlands - het grootste winkelcentrum van Nederland – introduceert Schoonenberg een nieuw winkelconcept voor hooroplossingen dat zich onderscheidt van de meer traditionele hoorwinkels. Klanten kunnen er terecht voor een totaalbeleving op het gebied van horen. Van altijd de nieuwste hoortoestel innovaties, passende gehoorbescherming voor jong en oud tot oplossingen voor complexe gehoorproblemen zoals tinnitus. Vanaf 10.00 uur staat koffie en lekkers klaar en is iedereen van harte welkom om de nieuwe winkel te komen bezichtigen.

De nieuwe winkel draait om interactieve beleving. Klanten kunnen letterlijk zelf aan de slag. Meest uniek is de zogenoemde Experience Room met de beste geluidsbeleving. Mensen die nog geen hoortoestel hebben, kunnen hierin ervaren welk hoortoestel het beste helpt. Met een druk op de knop kunnen verschillende situaties worden getest. Of het nu een restaurant is, of een vergadering… Je zit er middenin. De speciale ruimte is niet alleen geschikt voor mensen die slecht horen maar ook voor hun partner of familie.
Zij kunnen hier ervaren wat een slechthorende nu eigenlijk hoort. Dat is vaak een eye opener en zorgt voor veel meer begrip.

Innovatieve hooroplossingen
World of Hearing is officieel Lyric dealer, de enige 100% onzichtbare hooroplossing in de wereld. In tegenstelling tot vele andere hoortoestellen wordt Lyric volledig in de gehoorgang geplaatst, dichtbij het trommelvlies, waardoor een natuurlijke geluidsbeleving ontstaat. Na plaatsing kunnen klanten 24/7 en ca. drie maanden achtereen horen. Na die drie maanden wordt een nieuwe Lyric geplaatst. World of Hearing richt zich ook op oplossingen voor complexe gehoorproblemen en zware vormen van gehoorverlies. Dit kan bijvoorbeeld gaan om tinnitus counseling voor mensen die een continue piep in hun oor ervaren. Ook is World of Hearing gespecialiseerd in hooroplossingen voor slechthorende kinderen en mensen die tijdens het werken gehoorproblemen ervaren.

Optimaal Horen abonnement
World of Hearing lanceert ook het Optimaal Horen abonnement gebaseerd op een vast maandbedrag voor het gebruik van een hoortoestel inclusief oplader of batterijtjes. Met het abonnement wordt de klant volledig ontzorgd met elke drie jaar de laatste nieuwe hooroplossing met alle benodigde onderhoudsproducten binnen zijn of haar abonnement. Ieder half jaar worden de hoortoestellen gereinigd en de instellingen gecheckt. En is het toestel kapot, dan wordt het gerepareerd of vervangen door een nieuwe. Onbezorgd horen voor een vast bedrag per maand.

Opening Leidschendam
World of Hearing opent feestelijk haar deuren op vrijdag om 10.00 uur. Steven Thomas, directeur Sonova Audiological Care Nederland opent de winkel samen met de medewerkers. Iedereen is die dag van harte welkom voor koffie met wat lekkers. De eerste klanten krijgen gratis hoortoestelbatterijtjes of gehoorbeschermers.

Over World of Hearing
World of Hearing is een nieuw winkelconcept, geïntroduceerd in december 2018 met een flagshipstore in Dordrecht. World of Hearing richt zich op interactieve beleving, innovatieve hooroplossingen en services voor complexe gehoorproblemen zoals tinnitus. Bij de ontwikkeling van het nieuwe winkelconcept is moederbedrijf Sonova uit Zwitserland nauw betrokken, ‘s werelds grootste fabrikant van innovatieve hooroplossingen. Daarmee biedt World of Hearing het beste van twee werelden. De ruim 90 jaar ervaring van Schoonenberg en de expertise en innovatie van Sonova. Meer informatie vindt u hier.