Ook in de Paradijsstraat in Voorburg laat WoonInvest je zitten met een lekkage die al op 27 april is gemeld. Het regenwater lekt letterlijk op drie punten de slaapkamer in. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Als je belt word je naar de aannemer doorgezet. De aannemer stuurt je weer terug naar WoonInvest. Na veel bellen en onbegrip van WoonInvest komt er na drie weken eindelijk een monteur, deze gaat weg en zegt dat het nu gemaakt is.
Week later, een nog ergere lekkage. WoonInvest vindt dat wij maar moeten wachten tot maandag. Daar gaan wij niet mee akkoord. Monteur komt weer terug en zegt dat het nu ook weer gemaakt is. Drie dagen later, een nog veel grotere lekkage. Weer gebeld. Aannemer komt langs. Conclusie er moet een nieuw dak op. Nu anderhalve week later nog steeds geen bericht. En dus ook nog een lekkend dak! Ik zal dus weer moeten bellen. Moedeloos word ik er van....
WoonInvest moet zich rot schamen. Lekkage vanaf 28 april en het is nog steeds niet opgelost, schandalig. Sowieso is het heel slecht in mail beantwoorden of mailtjes kunnen terugzien? Antwoorden en oplossingen hebben ze nooit. Kortom, je mag een hoge huurprijs betalen, maar service verlenen? Nee, daar doen ze niet aan. Waardeloze woningbouw
Naam afzender bij redactie bekend.