'Dienstverlening gemeente holt achteruit'

1 December 2019, 07:41 uur
Algemeen
mainImage
Voorburgs Dagblad
Een voorbeeld hoe de gemeente aangeeft dat de digitale informatie niet direct beschikbaar is.

Het lijkt tijd voor een crisisberaad over de digitale dienstverlening bij de gemeente Leidcshendam-Voorburg. Ook hierover komen regelmatig klachten binnen bij de redactie van Voorburgs Dagblad. "Voorstellen en besluiten moeten voortaan telkens worden opgevraagd om het te kunnen beoordelen", zegt een bewoonster van wie naam en adres bij onze redactie bekend zijn. "Bij dit voorbeeld, zie foto,  waren eerder de bijlagen met foto's bij publicaties gevoegd. Dit is niet meer het geval. Minder transparantie en een extra drempel door gemeente ingebouwd met een wachttijd bij opvragen van vijf dagen. Kortom, de dienstverlening holt achteruit".

Wat zijn uw ervaringen met de digitale dienstverlening van de gemeente Leidschendam-Voorburg? Plaats uw reactie op de Facebook-pagina van Voorburgs Dagblad. 

 


Door: Bart Bakker