'Belachelijk en klantonvriendelijk van Transavia'

2 May 2020, 15:46 uur
Algemeen
mainImage
Pixabay

Ook inwoners uit Leidschendam-Voorburg zijn druk bezig om hun vakantie te verplaatsen en wachten zodoende met smart op de vouchers van Transavia, dat echter aangeeft meer tijd nodig te hebben.

"We lieten je eerder weten dat je eind april je voucher ontvangt. Je vraagt je misschien af waar hij blijft. We zijn er heel druk mee bezig, maar hebben langer de tijd nodig", meldt het bericht van Transavia. "Om te zorgen dat je straks makkelijk en veilig met je voucher kunt betalen, moeten we het betalingsproces op onze website aanpassen. Hiervoor hebben we meer tijd nodig. We vinden het vervelend dat je langer moet wachten. Wij werken keihard door en verwachten half mei de eerste vouchers te versturen".

"Belachelijk en uitermate klantonvriendelijk. Maar als je er op staat dat je je geld terug krijgt, dan zijn ze daartoe verplicht", laat een Voorburgse weten.