Kirsten van de Westeringh blij met 'Heart to Get'

21 September 2018, 12:19 uur
Algemeen
mainImage
Digitaal Dagblad
Afbeelding is niet meer beschikbaar

Heart to Get van de Voorburgse Brigitte Brus en Marieke Deckers heeft een bestaande samenwerking met FlowSports en breidt dat verder uit met een nieuw sponsorship met voetbalster Kirsten van de Westeringh.

Heart to Get heeft een brede collectie aan sieraden en is verkrijgbaar bij meer dan 1300 verkooppunten door heel Europa. Het merk wil naast een sieraad ook een boodschap is voor de ontvanger of drager ervan. De samenwerking met Kirsten wordt ingezet om dat nog meer tot leven te laten komen.

Brigitte Brus, managing director Heart to Get: “De samenwerking met FlowSports bevalt ons heel goed en toen Kirsten daar aansloot hadden we haar al snel op het oog. Kirsten is een jonge talentvolle voetbalster en past daarnaast perfect in ons plaatje. Ze heeft een open, sprankelende uitstraling en staat via haar eigen social media accounts in contact met een doelgroep die voor ons zeer interessant is.”

Van de Westeringh: "Ik loop natuurlijk veel in een voetbaltenue, dus in mijn vrije tijd vind ik het extra leuk om aandacht te besteden aan mijn kleding en bijbehorende sieraden. Ik vind de sieraden van Heart to Get heel mooi en bij mij passen. Heel bijzonder dat ik de kans krijg om op deze manier met ze te gaan samenwerken.”

Marieke Deckers, managing director Heart to Get: ,,k geloof in de kracht van jonge meiden die ambitie en passie hebben. Dat heeft Kirsten zeker en bovendien kunnen veel meisjes zich met haar vereenzelvigen. Met haar doorzettingsvermogen en inzet is ze een voorbeeld voor hen. Daarmee past ze helemaal in de filosofie van Heart to Get. Ik kijk uit naar een mooie samenwerking.'''.