De Rabobank Regio Den Haag hield gisteren in het Car Jeans Stadion van ADO Den Haag een druk bezochte Digitaliseringsmarkt. In negen steden door het hele land worden door de Rabobank dit soort bijeenkomsten georganiseerd. ,,Het is voor iedere ondernemer die wil groeien en vernieuwen, maar niet weet waar hij moet starten”, meldt de website van de Rabobank hierover. ,,De Werkplaats Digitalisering is een initiatief van Rabobank in samenwerking met MKB-Nederland, Microsoft en toonaangevende ICT-brancheorganisatie”.

Meer dan honderd ondernemers waren gisteren dan ook aanwezig om zich over de laatste ontwikkelingen te laten informeren. ,,Het was een bijzonder geslaagde bijeenkomst”, reageert Henk Werlemann, rayondirecteur Den Haag Centrum-Scheveningen ,,Er was veel interesse voor de workshops. Tevens was het voor ons even een goed moment om met veel ondernemers even bij te praten en te horen wat hen zoal bezighield”.

,,De Rabobank denkt graag mee met hun ontwikkeling”, vult Bert van Vliet, rayondirecteur van Zoetermeer en Benthuizen aan. ,,Het is belangrijk dat zij zich goed blijven ontwikkelen. Dit is goed voor het economisch klimaat”.

De Rabobank nam het Car Jeans stadion van ADO Den Haag even over.

Er was een aantal interessante sprrekers

De ‘Werkplaats’ Digitalisering was op diverse manieren goed zichtbaar.

Er werden diverse workshops gegeven. Hieronder daarvan een aantal foto’s